lørdag den 25. juli 2009

Room-mate with perks

Dorthe om længsel

Jeg har ikke set kæresten siden 14. juni, hvor jeg satte ham på et fly retur til England. Vi sms'er og snakker sammen over telefonen. Men hvor er det sindssygt hårdt, ikke at have set ham så længe.

Næste gang jeg ser ham er den 3. august. Og der tager han ikke hjem igen. Eller det gør han jo. Det bliver så bare her hos mig, der bliver hans hjem.

Jeg længes efter at have en hverdag sammen med ham. Men det bliver også mærkeligt, at skulle have en roommate, efter at have boet alene i 7 år og kun skulle tage hensyn til sig selv. Og så ovenikøbet én, som ikke taler dansk. Ikke kan skride over til vennerne, hvis vi bliver trætte af at se på hinanden. Og som ikke har noget job her i begyndelsen. Til gengæld slipper jeg for uventede besøg fra svigermor søndag formiddag.

Jeg længes, og jeg er skide bange. Men hvor jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar