lørdag den 18. juli 2009

Ølpolitik nu!

Dorthe om politik

Jeg er lige kommet hjem efter en fabelagtig Grøn Koncert i Århus. Lettere overrislet. Men mest af alt beskidt. Med sure tæer. Og meget ømme ben.

Hvis jeg var politiker ville mine mærkesager være udendørs koncerter skal være i tørvejr. Gode koncerter får aldrig en ende. Og man bør ikke blive fuld af øl. Eller i hvert fald selv bestemme, hvor fuld man bliver af øl, så det ikke er mængdeafhængigt.

Jeg ved godt, hvor jeg står politisk. Jeg har en idé om, hvor de fleste af mine venner står politisk. Og hvor familien står. Og det er ikke på samme side.

Men det er ikke derfor, jeg ikke gider snakke politik. Jeg syntes generelt, det er dræbende kedeligt at snakke om politik. Man bliver jo alligevel aldrig enig om tingene. Og man får ikke vendt en persons holdninger til ens egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar