lørdag den 18. juli 2009

Gået på ferie

Maj om politik

Troede faktisk det ville falde mig ganske let at skrive det her indlæg om politik, men min hjerne er ganske enkelt gået i feriemode. Det eneste den kan finde ud af at koncetrere sig om, er at slappe af og tænke mindst muligt - det har den til gengæld også rigtig travlt med. Og så skal jeg jo også se Tour de France, og glæde mig til snart at se andre himmelstrøg end de danske.


Men det er egentlig ikke fordi jeg ikke interesserer mig for politik. Jeg følger vel med som gennemsnitsdansken - og så lidt (meget) mere, når der er valg (det nyligt overståede EU valg kunne dog ikke fange mig), men én ting jeg ikke er - det er, at jeg ikke er fan/ven af/med politikere på Facebook. OK! jeg meldte mig til en eller anden Obama gruppe for længe siden, men det der med at være fan af en politiker - det bliver jeg vist aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar