lørdag den 27. juni 2009

Jeg har kun mr. Darcy i hovedet og kan ikke finde på en overskrift....

Dorthe om overspring

Nogen gange kan det godt være lidt svært at være søndagsbloggeren. For lørdag er min overspringsdag.

Ikke dermed ment, at jeg springer lørdagen over, men den dag hvor jeg laver flest overspringshandlinger, hvilket så betyder at lørdag aften er der hvor søndagsblogindlægget skrives, for i løbet af dagen har jeg jo haft super travlt med alt det, jeg ikke havde planlagt.

Fredag aften tænkte jeg, at jeg ville på shoppetur lørdag formiddag. Og også få kigget på verdensbillederne.

Jeg vågnede kl 11. For sent til formiddagsshopping. Nå men jeg kunne da så lige spise lidt morgenmad og gøre mig klar.
Nøh hov, der var, det der nye Bev. Hill på TV2. Efterfulgt af "Don't tell the Bride", som jeg også lige blev nødt til at se, inden jeg hoppede i bad.

Og sådan fortsatte det resten af dagen. Overspring på overspring. Ikke alt sammen TV. Dog.

Typisk.

Nu flader jeg ud foran tv med min yndlingsserie overalt på denne jord. Jane Austens "Pride and Prejudice" - og der er kun én Mr. Darcy. Han må til enhver tid gerne være min overspringshandling.


1 kommentar:

  1. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Colin Firth som mr. Darcy. Tak!

    SvarSlet