lørdag den 27. juni 2009

Men først skal jeg liiiiige...

Maj om overspringshandlinger

Når først jeg er kommet igang med rengøringen, så er det jo ikke så slemt. Mine 76 kvm tager ikke vanvittig lang tid at gøre rent, men hvis ikke jeg kommer igang fra morgenstunden, så blir' det ikke gjort. Der er 1000 andre ting, der er meget mere interessante og ikke bestemt ligeså vigtige, hvis ikke mere vigtigt..

Søndage - som efterhånden er blevet min faste rengørings-/vasketøjsdag - plejer jo at være "vanvittig vilde", rent nyhedsmæssigt, så diverse nyhedssites skal da lige opdateres ca. hver 10. min. hele dagen igennem - kunne jo også være der var noget man havde misset i løbet af ugen. Dette samtidig med der zappes lidt rundt mellem BBC og CNN og (flov over af at indrømme det) TV2 News, ender med at se en eller anden serie, som pludselig virker ok sjov.

...og bliver også lige nødt til at se, hvilke kommentarer Joan Ørting har fået på de brevkassesvar hun giver (det er eddermamer sjov læsning - kommentarerne, ikke spørgsmål og svar). Jeg skla også nå at drikke kaffe, og kommer i tanke om dem, jeg ikke har talt med længe - dem skal man da lige ha' ringet til, og siden det er søndag, skal der selvfølgelig også være plads til en indlagt lur - og vupti! så er det da vist også ved at være tid til aftensmad, og enhver ved jo, at rengøring om aftenen bare ikke er det samme.


... og imens jeg har skrevet dette indlæg har jeg fundet en ny overspringshandling - Pirat TV på DR's hjemmeside... Farvel de næste mange søndage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar