lørdag den 6. juni 2009

Det var en lørdag aften

Dorthe om hygge

Det er lørdag. Det er den bedste dag i ugens løb. Den dag hvor jeg har lov til at sidde på den flade i sofaen og få afløb for min sliktrang. Lørdag aften er nemlig min slikaften. Så lige nu har jeg råædt - oliven, hvidløg, gulerødder, toblerone og ret meget af en mega pose bland-selv slik. Det hele er skyllet ned med 1,5 liter sodavand.

Godt de der bland-selv poser er kæmpestore, så man kan have slik til hele ugen. For sådan noget holder jo ikke en hel uge. Hverken smag eller konsistens så man er jo nødt til at spise det. Så meget for en fast slikdag....

Nu kæmper jeg så lidt med kvalmen. Og alligevel kaster jeg lidt mere slik i kæften. Dét er ren hygge.

Og så har de danske fodbolddrenge lige banket svensken gule og blå - hø hø. Så bliver det nærmest ikke mere hyggeligt.

PS Husk at gå til stemmeurnerne i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar