lørdag den 23. maj 2009

Londons Calling

Dorthe om tillid

Lige nu sidder jeg midt i London, det er onsdag den 20. og jeg har fuld tillid til at jeg kan klare mig her i denne skoenne storby. Indtil videre har jeg da ogsaa klaret mig ganske fint, og selv taget med Undergrundstog, og hvad har vi. Kun faret vild et par gange, men efter indkoeb af et ordentligt kort over London gaar det meget lettere.

Jeg skulle egentlig ikke sidde her, jeg skulle vaere sammen med kaeresten, men han havde rodet rundt i datoerne og troede, jeg ankom til England i dag og ikke i gaar. Hvad goer den handlekraftige kvinde saa? Jo hun booker sig ind paa hotel i London City og er yderst selvstaendig. Var skide nervoes over selv at skulle komme fra Gatwick til London. Og finde frem til hotellet. Men det er gaaet helt fint.

(Og saa har jeg jo ikke naevnt med ord, hvor upopulaer kaeresten er i oejeblikket. Og at min tillid til hans lemfaeldige omgang med datoer for al fremtid er oedelagt.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar