lørdag den 2. maj 2009

Held i uheld

Maj om sindsro



For et par måneder siden blev jeg fyret pga. den dumme finanskrise. Selvom jeg meget hurtigt fik aktiveret netværket, så var det jo ikke til at sige, hvornår jeg ville få et nyt job. Det er ikke ligefrem fordi de hænger på træerne, når man er i reklamebranchen.

Spekulationer omkring økonomi og bopæl begyndte stort set det øjeblik jeg fik fyresedlen. Ville jeg være nødt til at flytte i en billigere lejlighed. Ville det ende med jeg skulle flytte til hovedstaden? Og ville jeg nogensinde få så fantastiske kolleger og kunder igen.

Men heldigvis fik jeg ikke lov at gå særlig længe, før der var nogle der kontaktede mig. Så inden der var gået 1 md., havde jeg sat min underskrift på en ny kontrakt, og roen flyttede igen ind i tankerne, og hold kæft hvor er jeg bare heldig! - jobbet er super fedt og 1 md. gammelt nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar