tirsdag den 17. marts 2009

Så ved vi, den virker.

Linda om kost:
Dette indlæg skulle have handlet om en pedel på min gamle skole, der havde en væmmelig lokumsbørste af et skæg monteret på overlæben. Det skrev Lene så. Den kost.

Men Google lader dig aldrig i stikken, og når man søger på ’kost’, må man endnu engang konstatere, at virkeligheden overgår fantasien.

For folk som mig, der venter på at pressede druer og kakaobønner finder plads på listen over de anbefalede 6 om dagen, at Salte Sild bliver accepterede som fisk, og at motion kommer til at indbefatte snooze-relateret morgensprint, er i dag en ganske særlig dag. Vi kan endelig ånde lettet op. Indstille eftersøgningen. Brænde vores løbesko på et bål af fedtspioner og kalorietabeller.

For nu er den her:
Trimgel Slim 3-D

En gele, der ved påsmøring ”sørger for, at fedtaflejringer under huden forsvinder som dug for solen!” Hvis man synes, at det lyder som kvaksalveri, skal man bare læse videre; de har de hvide kitler i ryggen: ”Kombinationen af seks unikke stoffer, der er bearbejdet til en æterisk gel, der ovenikøbet er 100 % naturlig, sørger for en enorm fedtforbrænding, og for at sultfornemmelsen hurtigt forsvinder” fordi den ”anvender en gel til at transportere de virksomme stoffer.”

Det er dog vigtigt, at man ikke bare går til opgaven uden forberedelse. Gelen, der trænger igennem huden og ætser fedt væk, kan nemlig ikke bare påføres: ”Så snart denne specielle gel, TRIMGEL, er smurt på den (rene) hud og masseret let ind, trænger de virksomme stoffer hurtigt ind i blodbanen.” Vigtigt detalje. Den RENE hud. Ellers kan gelen ikke trænge ind i blodbanen, hvor fedtaflejringerne åbenbart befinder sig. (I nærheden af kalkaflejringerne?) Og det glæder mig meget at læse, at producenterne ikke bare er ude på at lave hurtige penge. Mit helbred ligger dem så meget på sinde, at de indsætter følgende advarsel: ” Det er ikke sundt at tabe sig for meget og for hurtigt. Derfor findes der en særlig oplysning i brugsanvisningen til TRIMGEL. Hvis du taber dig for hurtigt, skal du ikke bruge TRIMGEL så ofte.”

De gode nyheder bare fortsætter og fortsætter: ”Via den særlige sammensætning af naturlige aktive stoffer er TRIMGEL især velegnet til at blive brugt til at bekæmpe hårdnakket overvægt og lokale fedtaflejringer under huden samt cellulitis.” Så UDOVER min cellulitis, kan jeg også slippe af med de lokale fedtaflejringer (må være alle dem, der ikke befinder sig i blodbanerne), OG få skovlen under min overvægt, der åbenbart har udviklet sin egen personlighed og er blevet hårdnakket.

Det virker næsten for godt til at være sandt, men siden er jo både overbevisende og fagligt velunderbygget. Den eneste oplysning jeg savner, er hvordan gelen er testet. Hvis producenterne har smurt den på hjernen, bestiller jeg 1.000 tuber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar