lørdag den 7. marts 2009

Alt med måde

Maj om sundhed

For nogle uger siden faldt jeg over TV2-programmet Praxis, og straks efter programmet sluttede, satte jeg mig foran computeren og skam-bookede træningstider. Nu skulle jeg dæleme godt nok i gang. Altså hvis Cecilie Becks krop gik så hurtigt i forfald, med den gode form hun er i, så turde jeg slet ikke tænke på, hvilken tilstand min krop var i. Så afsted til fitness med mig..... Det holdte så lige præcis 1 uge med træning 4 gange, og jeg er heldigvis kommet ned på - for mig - normalen med 2 gange om ugen.

Har nok bare fundet ud af, at for mig er sundhed ikke kun, hvor længe jeg har siddet på kondicyklen hvor mange kilo jeg har løftet, eller hvor meget frugt og grønt jeg spiser. For mig er sundhed i høj grad også, at man sørger for at lave så absolut ingenting. At man beskæftiger sig med noget, man syntes er fedt, og at man ikke bruger en masse tid på mennesker man i bund og grund ikke har lyst til.

Og sidst, men bestemt ikke mindst.. man skal gi' sig selv lov til at synde hvad angår både alkohol, slik, chips, cola, junk-food og alt muligt andet vi dagligt hører er så usundt - ellers bliver livet altså for kedeligt.


Foto: whatsonstage.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar